flag Судова влада України
Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Продукція друкована інша: поштові марки

 

Реєстраційний номер документа:  15022ХХ206252

номер оголошення, номер і дата бюллетня:  № 044574, ВДЗ № 189 (11.02.2015) від 11.02.2015 р.

ІНФОРМАЦІЯ
про застосування переговорної процедури закупівлі

1. Замовник.

1.1. Найменування: Апеляційний суд Вінницької області

1.2. Код за ЄДРПОУ: 02890328

1.3. Місцезнаходження: вул. Соборна, буд. 6, Вінницька область, м. Вінниця, 21050

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35212004000260 в ГУ ДКСУ у Вінницькій області, 21018 м. Вінниця, вул. Пирогова, 29 МФО 802015;  35223101000260 в ГУ ДКСУ у Вінницькій області , 21018 м. Вінниця, вул. Пирогова, 29 МФО 802015

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, електронна адреса): Олексієнко Юрій Григорович – голова комітету з конкурсних торгів, заступник голови суду, м. Вінниця, вул. Соборна, 6, тел. (0432) 53-17-84, Пасєка Ганна Миколаївна – член комітету з конкурсних торгів, начальник планово-фінансового відділу, м. Вінниця, вул. Соборна, 6, тел. (0432) 59-20-24 inbox@vna.court.gov.ua

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 264000,00 грн.

3. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.court.gov.ua/sud0290

4. Інформація про предмет закупівлі.

4.1. Найменування предмета закупівлі: Код предмету закупівлі 58.19.1 Послуги щодо видавання друкованої продукції, інші (марки поштові); 58.19.14-00.00 ____                                                                                                                                         

4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: марки поштові: марка поштова номіналом 0,30 грн. – 2000 од., марка поштова номіналом 0,40 грн. – 25000 од., марка поштова номіналом 0,50 грн. – 25000 од., марка поштова номіналом 2,00 грн. – 20450 од., марка поштова номіналом 8,00 грн. – 25000 од.

4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника

4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2015 року

5. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові, місцезнаходження та контактні телефони учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: Вінницька дирекція Українського державного підприємства поштового зв’язку  «Укрпошта» 21100 м. Вінниця, вул. Соборна, 59, тел. (0432) 53-12-63, тел./факс (0432) 67-00-04

6. Інформація про ціну пропозиції.

7. Умова застосування переговорної процедури: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

8. Додаткова інформація.

 

Голова комітету з конкурсних торгів,      ________________     Ю.Г. Олексієнко

заступник голови Апеляційного суду                     (підпис)

Вінницької області                                                                  06.02.2015 р.  М.П.     


 


 

Реєстраційний номер документа 15032FX273476

ЗВІТ
про результати проведення переговорної процедури закупівлі

N 2 від  25.02.2015 р.

1. Замовник.

1.1. Найменування: Апеляційний суд Вінницької області

1.2. Код за ЄДРПОУ: 02890328

1.3. Місцезнаходження: вул. Соборна, буд. 6, Вінницька область, м. Вінниця, 21050

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, електронна адреса): Олексієнко Юрій Григорович – голова комітету з конкурсних торгів, заступник голови суду, м. Вінниця, вул. Соборна, 6, тел. (0432) 53-17-84, Пасєка Ганна Миколаївна – член комітету з конкурсних торгів, начальник планово-фінансового відділу, м. Вінниця, вул. Соборна, 6, тел. (0432) 59-20-24 inbox@vna.court.gov.ua

 

2. Предмет закупівлі.

2.1. Найменування: Код предмету закупівлі 58.19.1 Послуги щодо видавання друкованої продукції, інші (марки поштові); 58.19.14-00.00 _                                                                                                                                     

2.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: марки поштові: марка поштова номіналом 0,30 грн. – 2000 од., марка поштова номіналом 0,40 грн. – 25000 од., марка поштова номіналом 0,50 грн. – 25000 од., марка поштова номіналом 2,00 грн. – 20450 од., марка поштова номіналом 8,00 грн. – 25000 од.

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2015 року

 

3. Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі.

3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування переговорної процедури закупівлі: www.court.gov.ua/sud0290

3.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 11.02.2015 р. № 044574

3.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 11.02.2015 р. № 044574

3.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 14.02.2015 р. № 050890

3.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 25.02.2015 р. № 064558

4. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 04.02.2015 р.

5. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце): 06.02.2015 р. 10-00 год. м. Вінниця, вул. Соборна, 6 каб. 11

6. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з податком на додану вартість):

_____264000,00________
                 (цифрами)

Двісті  шістдесят  чотири  тисячі грн.  00 коп.
                  (словами)

 

7. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.

7.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Вінницька дирекція Українського державного підприємства поштового зв’язку  «Укрпошта»

7.2. Код за ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків: 20116650

7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: вул. Соборна, буд. 59, Вінницька область, м. Вінниця 21100 тел. (0432) 53-12-63, тел./факс (0432) 67-00-04

8. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 20.02.2015 р., 264000.00 грн.

9. Дата та причина прийняття рішення про відміну переговорної процедури закупівлі.

10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель": Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасником інформацію про відповідність його таким критеріям відповідно до п.2, ч.3, ст. 16 Закону

11. Інша інформація: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

12. Склад комітету з конкурсних торгів:
Олексієнко Ю.Г. – голова комітету з конкурсних торгів, заступник голови суду;

 Джадан В.Г. – заступник голови комітету з конкурсних торгів, старший консультант;

Пасєка Г.М. – член комітету з конкурсних торгів, начальник планово-фінансового відділу;

Саприга В.М. – член комітету з конкурсних торгів, завідувач господарства;

Саралова В.О. – секретар комітету з конкурсних торгів, головний спеціаліст планово-фінансового відділу.
                                                   (прізвища, ініціали та посади членів комітету з конкурсних торгів)

 

Голова комітету з конкурсних торгів,              _______________    Ю.Г. Олексієнко

заступник голови Апеляційного суду                        (підпис)

Вінницької області                                                                         М.П.