Задати питання
flag Судова влада України

У зв'язку з проведенням планових профілактичних робіт у Дата-Центрі, можливі тимчасові складнощі у роботі з сайтом

Базові показники роботи суду 2017 року

За звітний період на розгляд надійшло 10 тисяч 709 справ.

Один суддя розглянув у середньому 297 справ та матеріалів. Середня тривалість розгляду справи – 27 днів.

Повний текст документа завантажити

 

Базові показники роботи суду в 1 півріччі 2017 року

Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді на початок звітного періоду  – 802;

кількість справ та матеріалів, що надійшли на розгляд за звітний період – 5199;

кількість розглянутих справ та матеріалів за звітний період – 5253;

кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді на кінець звітного періоду – 748.

Повний текст документа завантажити

 

Аналіз розгляду запитів громадян у 2017 році

У 2017 році до суду надійшло 58 запитів (у 2016 році – 51). Із них 9 – від громадських організацій, 5 – від журналістів.

На 41 запит (70,6%) надано повну інформацію.

Повний текст документа завантажити

 

Аналіз розгляду запитів громадян у 1 півріччі 2017 року

За 6 місяців 2017 року до суду надійшло 24 запити на отримання публічної інформації (проти 26 за аналогічний період 2016 року). Більшість запитів (16) отримано від громадян, активними також були громадські об’єднання  (3 запити).

Сімнадцять запитів (70,8 %) задоволено у повному обсязі із наданням запитуваної інформації. Один запит було задоволено частково, оскільки стосувався надання, серед іншого, інформації з обмеженим доступом (конфіденційна інформація). На запити, що були подані з посиланням на Закон № 2939, проте не належали до сфери правовідносин, що регулюються зазначеним Законом, надано відповідні роз’яснення з урахуванням норм законодавства України.

Повний текст документа завантажити

 

Аналіз розгляду звернень громадян у 2017 році

Із загальної кількості звернень у порівнянні з даними за 2016 рік надійшло 63 скарги (38%) проти  54, значно збільшилась кількість заяв -  101 (61,5%) проти 42. Пропозицій від громадян у звітному періоді не надходило. 

45 звернень (27%) було подано громадянами особисто, 5 (3%) - через уповноважених осіб,  81 (49%) надійшло поштовим зв’язком, 32 (19,5%) – на офіційну електронну адресу суду.

Повний текст документа завантажити

 

Аналіз розгляду звернень громадян у 1 півріччі 2017 року 

За І півріччя 2017 року на адресу апеляційного суду  надійшло 72 письмових звернення. Для порівняння за аналогічний період 2016 року громадяни зверталися до суду 45 разів. 22 звернення (30,5%) було подано ними особисто, 4 (5,5%) - через уповноважених осіб,  38 (52,7%) надійшли поштовим зв’язком, 8 (11,1%) – на офіційну електронну адресу суду.

Із загальної кількості прийнятих звернень 39 (54,1%) складають скарги  (проти 25 у І півріччі 2016 року) та 33 (45,8%) – заяви (проти 20 у І півріччі 2016 року). Пропозицій від громадян у звітному періоді не надходило.

Повний текст документа завантажити