flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Обґрунтування

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,

його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення

в межах закупівлі UA-2022-02-02-012909-b

 

Підстава для публікації обґрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710».

Мета проведення закупівлі: забезпечення Вінницького апеляційного суду послугами з супроводження автоматизованої системи документообігу суду з 01 січня 2022 року по 31 липня 2022 року.

Замовник: Вінницький апеляційний суд.

Код ЄДРПОУ: 42257550.

Вид процедури: переговорна процедура.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-02-012909-b.

Предмет закупівлі: Послуги з супроводження автоматизованої системи документообігу суду (код ДК 021:2015 - 72261000-2 — Послуги з обслуговування програмного забезпечення).

Очікувана вартість предмета закупівлі: 143 551,03 грн з ПДВ (відповідно до вартості послуг, розрахованої Державним підприємством «Інформаційні судові системи» виходячи з планової кількості модельних справ на місяць (вартість послуг на один місяць 20 507,29 грн з ПДВ), відповідно до кошторису на 2022 рік Вінницького апеляційного суду, затвердженого Державною судовою адміністрацією України 28 січня 2022 року).

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: послуги з супроводження автоматизованої системи документообігу суду, 7 послуг. Послуги включають в себе:

- забезпечення встановлення програмного забезпечення, а саме: комп'ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду» на робочих станціях працівників Замовника або надання допомоги при встановленні нових версій Програмного забезпечення,

- забезпечення підтримки працездатності системи автоматичного оновлення серверної та клієнтської частини Програмного забезпечення,

- проведення навчання та/або підвищення кваліфікації користувачів роботі з програмним забезпеченням,

- поточне консультування Користувачів з питань роботи Програмного забезпечення,

- поновлення Програмного забезпечення в залежності від змін в законодавстві,

- забезпечення безперебійної працездатності Програмного забезпечення,

- у разі збоїв у роботі Програмного забезпечення відновлення втраченої та/або пошкодженої інформації.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 «Щодо планування закупівель» вказано, що ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі. При цьому в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування. При підготовці проекту кошторису на 2022 рік Вінницький апеляційний суд надав на ДСА України свої пропозиції у бюджетному запиті відповідно із доведеними граничними показниками, в якому просив передбачити видатки на 2022 рік для закупівлі  послуг з супроводження автоматизованої системи документообігу суду на суму  246,1 тис. грн.   Фактично ДСА України проектом кошторису на 2022 рік доведено видатки Вінницькому апеляційному суду на послуги з супроводження автоматизованої системи документообігу суду в розмірі 143,6 тис.грн. на період з 01.01.2022 р. по 31.07.2022 р.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг  використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до вартості послуг, розрахованої Державним підприємством «Інформаційні судові системи» виходячи з планової кількості модельних справ на місяць (вартість послуг на один місяць 20 507,29 грн з ПДВ). Очікувана вартість послуг з супроводження автоматизованої системи документообігу суду на період з 01.01.2022 по 31.07.2022 становить – 143 551,03 (сто сорок три тисячі п'ятсот п'ятдесят одна гривня 03 копійки) з ПДВ.