Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Сьогодні у Вінниці відбувся круглий стіл на тему «Людиноорієнтований суд». Участь у ньому взяли ректор Національної школи суддів України Микола Оніщук, голова Ради суддів України Богдан Моніч, директорка Вінницького навчального центру НШСУ Олена Мілієнко, голова Сьомого апеляційного адміністративного суду Віталій Кузьмишин, представники територіальних управлінь Державної судової адміністрації України та Служби судової охорони, місцевої влади.
Доєдналися до форуму й голова Вінницького апеляційного суду Сергій Медвецький та керівниця апарату цієї установи Наталя Король.
Очільник ВАС наголосив, що одна з головних цілей сучасного судового управління – створення такої судової системи, яка буде зручною для користувача та орієнтованою на надання високоякісних судових послуг.
«Репутація судів значно підвищується, коли громадяни як головні і цільові користувачі відчувають задоволення якістю послуг. Наша мета – щоб від контакту з судовою владою вони отримували приємний та корисний досвід, незалежно від того, в якій ролі звертаються до суду», – підкреслив Сергій Медвецький.
А які кроки зробив Вінницький апеляційний суд, щоб стати більш людиноорієнтованим, розповіла його керівниця апарату Наталя Король. Вона, зокрема, зауважила, що роботу установи покращували, зважаючи і на думку її відвідувачів. Перед цим ще 2016 року провели масштабне опитування. Повторили його 2019-го та 2021-го. І щоразу показники поліпшувалися. Так, користувачі судових послуг оцінили зручне ознакування, доступність зразків і бланків документів, місця для очікування тощо.
«У суді діють і сучасні технології. Маємо електронне табло з інформацією щодо справ, відповідаємо на запити і звернення в громадян у популярних месенджерах, судовий збір громадяни можуть сплатити не виходячи з дому: в ухвалах по справах, залишених без руху через несплату судового збору, розміщуємо відповідний QR-код», – розповіла Наталя Король.
Утім, на її думку, чи не найкраще, що можуть зробити працівники суду для відвідувачів, – це гарно ставитися до них: бути привітними, проявляти повагу, розуміння, емпатію і готовими завжди прийти на допомогу.
Фото з круглого столу – тут.
Пресслужба Вінницького апеляційного суду